MüşteriHaberleri

Emre Rothzerg "Müşteri Kraldır" Mottosuyla Yeni Dijital Dönüşüm Ajansını Açıyor

Uluslararası alanda sistem güvenliğinde aranan isimler arasında yer alan Emre Rothzerg, yeni dijital dönüşüm ajansını açıyor. Yeni şirketini kâr için değil, kaliteli sistemler üzerine hizmet vermek için kuracağını açıklayan Emre Rothzerg, yılların tecrübesini müşterilerine sunmayı  hedefliyor.

(Melbourne, Avusturalya) Yazılım mühendisi Emre Rothzerg, küçük aile şirketlerinin online pazarlarda yer almasının sağladıktan sonra, Fortune 500 şirketler içerisinde olması adına bir çok farklı platformlarda oluşturarak, online pazarda ciddi atılımlarda bulundu.

17 yıl boyunca sistem geliştiriciliği yapan Emre Rothzerg, şimdi kendi adını taşıyan sistem gelişim ajansını kurarak, hizmetlerini dünyaya yaymayı amaçlıyor.

Hem dijital dönüşüm, hem de sıfırdan hizmet sunan Rothzerg, şu anda müşterilerin halihazırda var olan girişimlerini kalkındırma veya sıfırdan hazırlama süreçlerini yönetiyor. Çözüm ortağı arayışı içerisinde olan firmaların ihtiyaçlarına yönelik hizmet veren Rothzerg, sorunlu siteleri ve uygulamaları yeniden oluşturma veya sıfırdan tamamen yeni sistemler ile hazırlama alanında tecrübeli işlere imza atıyor.

Avustralya, Melbourne merkezli Rothzerg, dünya çapında hizmet sunan dijital dönüşüm şirketleri arasında yer edinmeye hazırlanıyor. Yenilikçilik, stratejik, yaratıcılık, teknik uzmanlık ve yaşam boyu öğrenmenin birleştiği başarılarını artık uluslar arası alanda müşterilerine sunmayı amaç edinen Rothzerg ajans, farklı bakış açısına sahip ajans modelini hayata geçiriyor.

Kurucu Emre Rothzerg, “Uzun zamandır Rothzerg gibi bir ajans kurmak istiyordum. Dijital ajansların, müşterilerin istediği ve en iyi uygulamanın maliyet düşürme odaklı olduğunu ve uygulamaların bu bakımdan kalitesinin bir kenara bırakıldığı, kâr odaklı ve dışlayıcı bir “biz ve onlar” zihniyetiyle çalıştığını çok fazla gördüm.

Bunun sonucu çoğu zaman, müşterinin istediği gibi performans göstermeyen standart altı projelere sahip olduğunu inceledim. Ben ve ekibim bu şekilde çalışmak istemiyoruz.

Rothzergde çok tehlikeli hızlı sistem düzeltmeler ile ilgilenmiyoruz. İster basit bir güvenlik güncellemesi, isterse tam gelişmiş bir site oluşturma olsun, iyi yapılmış bir işten gurur duyuyoruz, masamıza gelen her projeye hak ettiği saygıyı gösteriyoruz. açıklamalarında bulundu.

Bu amaçla, Rothzerg ajansı yaşam boyu öğrenmeyi teşvik eden, ekip üyelerinin mesleki ilgi alanlarını sürdürmek ve becerilerini geliştirmek için zamana ve desteğe sahip olmalarını sağlayarak, daha başarılı projelerin hayata geçmesini sağlayan bir çalışma modeline sahip.

Yeninin ne kadar hızlı bir şekilde desteklenmeyen bir program haline geldiği göz önüne alındığında, Rothzerg meraklı bakış açısı ile hem kişisel, hem de profesyonel gelişim için süregelen bir tutkuyu teşvik etmenin, güncel ve güncel kalmak için kritik olduğuna inanıyor.

İletişim Başkanı Isobel Bromley “Müşteri çalışmalarına ek olarak, programcılarımızın en iyi ve en son teknolojiyi araştırıp öğrenerek, zaten önemli olan yeteneklerini ve bilgilerini geliştirmek için zamana ve alana sahip olmalarını sağlıyoruz.

Sonuçta bu, hem yazılım geliştirme tutkularını tatmin edecek, hem de tüm bu araştırma ve sıkı çalışmanın faydalarından yararlanan müşterilerimiz için de kazan-kazan senaryosunu yaratacak. açıklamalarında bulundu.

Rothzergin kalabalık dijital ajans arenasında öne çıkmalarına yardımcı olacağını umduğu şey, pozitif müşteri ilişkilerine yönelik bu temel odak noktasıdır.

Pazarlama Direktörü ve Müşteri İrtibat Görevlisi Oğuzhan Rothzerg Rothzergde müşteri Kral veya Kraliçedir. Benim asıl odak noktam onlarla güçlü, çalışan ilişkiler kurmaktır. Felsefemiz açıklık ve kapsayıcılıktır. En iyi sonuçları elde etmek için birlikte çalışmaya hevesliyiz.

Herkesin değerli fikirleri vardır ve hem çalışanların hem de müşterilerin düşüncelerini ve fikirlerini rahatça sunabilecekleri sıcak bir atmosfer sağladığımızdan emin olmak istiyoruz.

Sonuçta, projenizi olabilecek en iyi hale getirmek için bu işte birlikteyiz. açıklamasında bulundu.

Dijital hayaliniz ister bir e-ticaret sitesi, ister kişisel bir blog veya kurumsal bir internet siteniz ya da tamamen başka bir şey olsun. Rothzerg bu hayallerinizi ve düşüncelerinizi gerçeğe dönüştürmek için mücadele eden bir yapıya sahip.

Kurucusu Emre Rothzerg konu hakkında kısa ve net bir şekilde Hayal edebiliyorsanız, gerçekleştirmenize yardımcı olmak için buradayız. dedi.

Müşteri Desteği: İşletme, İletişim, Hizmet

296
Bize Ulaşın

Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya

info@musteridestegi.com.tr

musteridestegi.com.tr adresinde yer alan haberlerin iktibas edilirken kaynak gösterilmesini bekleriz.
Sitemizde yer alan haberin telif hakları Öncel Ajans firmasına aittir, kaynak gösterilmeden ve link verilmeden iktibas edilemezler.
Haber Sitesi Bu içeriğin kullanımıyla ilgili yasal yükümlülükler kullanıcıya aittir.