MüşteriHaberleri

Sonos, Müşterilere Önce Fazla Ürün Gönderip Sonra da İade Etmelerini İstedi

Özellikle çıkarmış olduğu hoparlör gibi ürünlerle büyük bir beğeni toplayan Sonos, bugün cihazların başarılarıyla değil; sistemlerinde yaşanan bir sıkıntıyla gündeme geldi. Kullanıcılardan çok sayıda şikayet alan Sonos, önce fazla ürün gönderi ve sonrasında ürünlerin iade edilmesini istedi.

Müşteri Desteği: İşletme, İletişim, Hizmet

156
Bize Ulaşın

Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya

info@musteridestegi.com.tr

musteridestegi.com.tr adresinde yer alan haberlerin iktibas edilirken kaynak gösterilmesini bekleriz.
Sitemizde yer alan haberin telif hakları Webtekno firmasına aittir, kaynak gösterilmeden ve link verilmeden iktibas edilemezler.
Haber Sitesi Bu içeriğin kullanımıyla ilgili yasal yükümlülükler kullanıcıya aittir.